معرفی بهترین کتاب های جامعه شناسی دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • پایه دوازدهم برای تمامی دانش آموزان و خانواده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ آمادگی برای امتحانات نهایی و تمرکز بر روی کنکور نیز دلیل این اهمیت است. دانش آموزان با داشتن برنامه ای دقیق، مشورت با یک مشاور و بهره گیری از یک منبع مناسب و استاندارد برای آموزش و تست می توانند به خوبی برای کسب رتبه عالی در آزمون سراسری تلاش کنند.
    در کتاب جامعه شناسی دوازدهم رشته انسانی، همانند کتاب های سال دهم و یازدهم با برخی دیگر از پدیده های اجتماعی آشنا می شوید و علاوه بر آن درباره علوم اجتماعی نیز در این کتاب مطرح است؛ این کتاب سعی دارد رویکردهای مختلف، جامعه شناسی مدرن را بررسی کند و نقاط قوت و ضعف هر کدام را مورد توجه قرار دهد.
    از راه اندیشیدن درباره علوم اجتماعی به هویت و رسالت آن پی می بریم و اهمیت و جایگاه آن را درک می کنیم و تنها درک اهمیت و رسالت علوم اجتماعی است که در ما و جامعه ما دغدغه و انگیزه لازم را برای مطالعه و تحقیق عمیق در این علوم ایجاد می کند.

    بهترین کتاب های جامعه شناسی دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه های روان مفهومی با پوشش کامل مباحث کتاب درسی، نمونه سوالات امتحانی و آزمون های جامع، نکات امتحانی و پاسخنامه تشریحی است و می تواند برای کسب نمره 20 دانش آموزش تاثیر گذار باشد.

    کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب تست جامعه شناسی دوازدهم انتشارات خیلی سبز منبعی مناسب برای آموزش و تست درس جامعه شناسی محسوب می شود که شامل آموزش تمامی مطالب و مفاهیم کتاب درسی با بیانی ساده و روان به همراه مثال های حل شده برای تفهیم بیشتر مطالب در قالب درسنامه های جامع، بانک تست های استاندارد تالیفی و برگرفته از کنکور های سراسری داخل و خارج از کشور به همراه پاسخنامه تشریحی است.

    کتاب تست جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب هدف دار جامعه شناسی دوازدهم مشاوران

    این کتاب شامل آموزشی جامع از مباحث درسی، تست های تالیفی با چینش هدف دار در سطح کنکور، تست های کنکور سال های اخیر به همراه پاسخنامه تشریحی است و انتظار می رود این کتاب منبع مناسبی برای دانش آموزان و داوطلبان رشته انسانی باشد تا در درس جامعه شناسی پیشرفت کنند.

    کتاب هدف دار جامعه شناسی دوازدهم مشاوران

    خرید کتاب های جامعه شناسی دوازدهم از دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که کتاب های کمک آموزشی را به همراه تمامی جنبه های مثبت و منفی آن ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از محتوا و اهمیت استفاده هر یک آن ها، بتوانید مناسب ترین آن ها را متناسب با نیازتان تهیه کنید. همچنین وب سایت دانش لند با بهره مندی از دسته بندی های متعدد در زمینه کتاب های کمک آموزشی و بازی های فکری، بانکی کامل و جامع از محصولات را در اختیار دانش آموزان و والدین قرار داده تا بتوانند به راحتی محصولات خود را با تخفیفات ویژه خریداری کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند