معرفی بهترین کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی تمام دروس

0 0 رای ها
امتیاز
  • دانش آموزان پایه یازدهم پس از عبور از پستی و بلندی های پایه دهم، با فضای تست محور دوره متوسطه دوم آشنا می شوند. در این پایه اکثر دانش آموزان زمان زیادی برای درس خواندن دارند؛ احتمال دارد که آن ها بیش تر زمان خود را برای مطالعه متن درس ها و حل سوالات تشریحی استفاده کنند درصورتی که با استفاده از برنامه ریزی اصولی و استفاده از بهترین کتاب های تست یازدهم تجربی می توان همزمان با مطالعه تشریحی، به فکر موفقیت در کنکور هم بود. اگر پایه یازدهم تجربی هستید و درحال خواندن مقاله معرفی بهترین کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی هستید، به احتمال زیاد نمی دانید چطور باید بهترین کتاب های تست یازدهم تجربی را پیدا کنید. در ادامه با فروشگاه دانش لند همراه باشید تا به بررسی بهترین منابع کمک درسی یازدهم تجربی بپردازیم.

    بهترین منابع کمک درسی تخصصی یازدهم تجربی

    یکی از مهم ترین پایه های تحصیلی برای دانش آموزان رشته تجربی، پایه یازدهم است. یازدمی های این رشته باید مطالعه درس های تخصصی مانند شیمی و زیست شناسی را به طور جدی از این پایه شروع کنند تا با پایه هایی قوی وارد سال آخر شوند. استفاده از بهترین کتاب های تست یازدهم تجربی شما را برای شرکت در کنکور سراسری آماده می کند.

    وقتی به پایه یازدهم تجربی می رسید، در ۲ قدمی کنکور هستید و این یعنی اگر شوق رسیدن به رشته های پرطرفدار را دارید، باید زمانی که همه خواب هستند، شما درحال تست زدن باشید! با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق و اصولی شما می توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و بر روی آن ها بیش تر تمرین کنید. برای این کار باید روش های مختلف مرور درسی، حل سوالات تشریحی، خرید کتاب های تست یازدهم تجربی و خلاصه نویسی را در برنامه روزانه خود داشته باشید. امروز و در این مقاله در دانش لند قصد داریم بهترین کتاب های تست یازدهم تجربی را معرفی می کنیم؛ در این مقاله کتاب کمک درسی یازدهم تجربی خیلی سبز و دیگر ناشرین معتبر کمک درسی کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

    بهترین کتاب های کمک درسی فیزیک یازدهم تجربی

    در هنگام مطالعه فیزیک یازدهم تجربی این نکته را به یاد داشته باشید که باید این درس را مفهومی یاد بگیرید و نیازی نیست درگیر فرمول های مختلف آن شوید. از مهم ترین نکته های موفقیت در درس فیزیک یازدهم تجربی، خرید کتاب تست فیزیک یازدهم تجربی و برنامه ریزی برای خواندن و تست زدن متمایل این درس است.

    1. کتاب تست فیزیک یازدهم رشته تجربی خیلی سبز

    کتاب تست فیزیک یازدهم رشته تجربی خیلی سبز تمامی مباحث کتاب درسی را به طور کامل پوشش می دهد. مباحث آموزشی کاملا مطابق با عنوان های کتاب درسی است و در تالیف محتوای کتاب از لحن رسمی استفاده شده است. از نقاط قوت این کتاب می توان به درس نامه خود آموز و جامع، پوشش متنوع و سطح بندی تست ها، آزمون پایان فصل و پاسخ نامه کلیدی و تشریحی آن اشاره کرد.

    کتاب کمک درسی یازدهم تجربی خیلی سبز

    2. کتاب تست فیزیک یازدهم رشته تجربی الگو

    کتاب کمک درسی تست فیزیک یازدهم رشته تجربی نشر الگو ویژه دانش آموزان پایه یازدهم تجربی و داوطلبان آزمون های سراسری دانشگاه ها و دقیقا مطالق با چیدمان فصل های کتاب درسی طراحی و تالیف شده است. درس های این کتاب به چندین بخش تقسیم شده اند و پس از پایان هر فصل، تست های برای تمرین قرار داده شده است که به فهم بیش تر دانش آموزان و آشنایی آن ها با انواع تست ها کمک کند.

    کتاب کمک درسی یازدهم تجربی نشر الگو

    3. کتاب نردبام پیشرفته فیزیک یازدهم رشته تجربی خیلی سبز

    کتاب نردبام فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز ویژه دانش آموزانی است که می خواهند تست هایی بالاتر از سطح کتاب درسی حل کنند. در ابتدای هر فصل از این کتاب، درس نامه های کامل آورده شده است و دانش آموزان پس از مطالعه درس نامه ایت کتاب می توانند به سراغ پرسش های چهارگزینه ای بروند و پاسخ های خود را از بخش پاسخ نامه تشریحی کتاب بررسی کنند.

    کتاب نردبام پیشرفته فیزیک یازدهم رشته تجربی خیلی سبز

    بهترین کتاب های کمک درسی شیمی یازدهم تجربی

    شیمی یازدهم تجربی باید یکی از اولویت های مهم شما باشد. این درس از نظر متن مانند زیست تعاریف حفظی و مفهومی متعددی دارد و از طرف دیگر مانند درس فیزیک، توانایی های شما را در حل مسائل می سنجد. شما باید بر روی نسبت مطالعه و تست شیمی یازدهم تجربی حساس باشید و در جدول برنامه ریزی خود، زمان کافی را برای این درس معین کنید.

    1. کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز دارای درس نامه های مختصر و مفید به همراه کادرهای یادآوری و نکته، به همراه سوالات چهارگزینه ای متعدد از کنکورهای سال های گذشته و تست های تالیفی است؛ این کتاب به طور کلی شامل پنج بخش اصلی تست های تالیفی و تست کنکوری، آزمون جامع، پاسخ نامه کلیدی و پاسخ نامه تشریحی و درس نامه است.

    خرید کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز

    2. کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران

    یکی از پرفروش ترین کتاب های شیمی یازدهم رشته تجربی، کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران نوشته بهمن بازرگانی است. این کتاب ویژه دوران جمع بندی داوطلبان کنکور است و با استفاده از مثال های متعدد در بخش پاسخ نامه، هرجا که لازم است به توضیح و بررسی گزینه های هر تست می پردازد. به طور کلی سطح درس نامه و تست های کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران برای تمامی دانش آموزان مناسب است.

    کتاب کمک درسی یازدهم تجربی مبتکران

    3. کتاب تست شیمی یازدهم الگو

    کتاب تست شیمی یازدهم نشر الگو توسط مسعود جعفری و روح الله علیزاده در قالب کلی درس نامه، پرسش های چهارگزینه ای به همراه پاسخ نامه تشریحی طراحی شده است. اگر بخواهیم در یک جمله کتاب تست شیمی یازدهم الگو رو معرفی کنیم، باید بگوییم تعداد ۶۶ تست از کنکور سال ۱۳۹۸ در این کتاب آورده شده بود.

    خرید کتاب تست شیمی یازدهم الگو

    بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی یازدهم تجربی

    برای درس ریاضی باید تعادل را رعایت کنید. معمولا دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی یا درس ریاضی را آن قدر بی اهمیت می دانند که اصلا برای آن وقت نمی گذارند، یا آن قدر درگیر سوال های سخت و پیچیده درس می شوند که زمان کم می آورند. پس حتما در حل تست های ریاضی یازدهم تجربی تعادل را رعایت کنید.

    1. کتاب پاورتست ریاضی یازدهم مهروماه نو

    کتاب پاورتست ریاضی یازدهم مهروماه نو همان طور که از نام آن مشخص است، یکی از کتاب های برتر تست ریاضی یازدهم به شمار می رود. این کتاب تمامی مطالب کتاب درسی ریاضی یازدهم را پوشش می دهد و به ساختار و چارچوب آن پایبند است. تست های تالیفی استاندارد و جامع به همراه پوشش تمام تست های کنکورهای ۱۰ سال اخیر، این کتاب را به یکی از محبوب ترین کتاب های ریاضی یازدهم تجربی تبدیل کرده است.

    کتاب کمک درسی یازدهم تجربی مهروماه

    2. کتاب تست ریاضی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست ریاضی یازدهم خیلی سبز توسط سروش موئینی، رسول محسنی منش و کوروش اسلامی تالیف شده است. درس نامه های کتاب بدون نکته های اضافه و حاشیه ای تلاش می کند تا دانش آموز را از مبحث اصلی دور نکند . با مثال های کاربردی به مطالب عمق دهد. تست های کتاب منبعی کامل برای یادگیری درس ریاضیات و آمادگی در کنکور سراسری به حساب می آید و ارائه تیپ های جدید و البته ساده، از ویژگی های این کتاب است.

    خرید کتاب تست ریاضی یازدهم خیلی سبز

    بهترین کتاب های کمک درسی زیست یازدهم تجربی

    زیست شناسی همه جا و همیشه باید اولویت اول دانش آموزان پایه یازدهم تجربی باشد. این درس را باید به دفعات بسیار زیاد و با دقت بسیار بالا مطالعه کرد. حتما بحث خلاصه نویسی درس زیست شناسی یازدهم تجربی را در کنار خرید بهترین کتاب تست زیست شناسی یازدهم تجربی در برنامه ریزی خود برای موفقیت در کنکور سراسری قرار دهید.

    1. کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز یکی از پرفروش ترین کتاب های تست زیست در بازار است که با همکاری گروه آموزشی ماز به تالیف رسیده است. درس نامه و تست های کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز تمامی ابعاد کتاب را پوشش می دهد و دانش آموزان را برای رویارویی با کنکور سراسری آماده می کند.

    خرید کتاب تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

    2. کتاب دو جلدی نسل جدید زیست شناسی جامع یازدهم الگو

    کتاب نسل جدید زیست شناسی جامع یازدهم نشر الگو توسط اشکان هاشمی در دو جلد آموزش و تست و پاسخ نامه تشریحی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. مطالب عنوان شده در این کتاب بسیار جامع هستند و مولف تمام مباحث را به صورت بخش بندی شده و کامل ارائه داده است. تست های جلد اول نسل جدید زیست شناسی یازدهم الگو ترکیبی از کنکور سراسری، تست های تالیفی و تست های آزمون آزمایشی قلم چی هستند و پاسخ نامه تشریحی این سوالات در جلد دوم کتاب قرار دارد.

    خرید کتاب نسل جدید زیست شناسی یازدهم نشر الگو

    بهترین کتاب های کمک درسی فارسی یازدهم تجربی

    مطالعه درس های حفظی مانند درس ادبیات فارسی در پایه یازدهم، با توجه به ماهیت کلی آن ها که حفظی هستند، اکثرا به شب امتحان موکول می شوند و تست های کمی برای آن ها زده می شود! درحالی که مطالعه کوتاه اما با مرور مداوم این درس می تواند باعث ماندگاری بیش تر درس ذهن شوند.

    کتاب فارسی یازدهم کنکور مبتکران

    بدون شک کتاب فارسی یازدهم مبتکران یکی از پرفروش ترین و بهترین کتاب های فارسی پایه یازدهم است که توسط حمید طالب تبار نوشته شده است. به طور کلی کتاب شامل دو بخش است که در بخش اول به شرح و معنی تمام بیت ها و متونن کتاب درسی می پردازد و آرایه ها و دستور زبان فارسی ارائه شده در کتاب را بررسی می کند و در بخش دوم، پرسش های چهارگزینه درس به درس ارائه شده اند که همه گی دارای پاسخ نامه تشریحی هستند.

    خرید کتاب فارسی یازدهم طالب تبار

    بهترین کتاب های کمک درسی دین و زندگی یازدهم تجربی

    بهتر است که هنگام برنامه ریزی موفقیت در پایه یازدهم تجربی، نگاه ویژه ای بر روی درس های عمومی مانند دین و زندگی یازدهم تجربی داشته باشید، به طور کلی برای مطالعه دروس عمومی که ماهیت حفظی دارند، مطالعه دقیق و مرور زیاد را باید در نظر داشته باشید.

    کتاب تست دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست دین و زندگی یازدهم خیلی سبز تقریبا در این درس بی رقیب است و با توجه به درس نامه کامل، سوال های چهارگزینه ای متعدد که تمام ابعاد کتاب درسی دین و زندگی یازدهم را پوشش می دهند، بهترین کتاب تست دین و زندگی یازدهم است.

    خرید کتاب تست دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

    بهترین کتاب های کمک درسی زبان انگلیسی یازدهم تجربی

    درس زبان انگلیسی یکی از درس هایی‌ست که اکثر دانش آموزان آن را آسان می گیرند و به همین دلیل پایه های نسبتا ضعیفی دارند. با توجه به اهمیت و ضریب درس زبان انگلیسی در کنکور سراسری توصیه می کنیم با مطالعه و خرید کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم پایه های خود را از همین حالا قوی کنید.

    1. کتاب تست زبان انگلیسی جامع یازدهم مبتکران

    کتاب تست زبان یازدهم مبتکران یکی از پرفروش ترین کتاب های انتشارات مبتکران است که توسط استاد شهاب اناری و روزبه شهلایی مقدم طراحی و تالیف شده است. درس نامه های این کتاب پایه ای و ساده نوشته شده اند تا دانش آموزان سطح پایین هم با جزئیات مطالب آشنا شوند و به همین دلیل، درس نامه نسبتا حجم زیادی دارد. تست های این کتاب هم به چهار دسته بندی سطح اول، سطح دشوار، سوالات حاشیه کتاب و کتاب کار و تست های کنکور تقسیم شده اند تا تمامی دانش آموزان بتوانند به راحتی از مطالب کتاب استفاده کنند.

    خرید کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم شهاب اناری

    ۲. کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز نوشته استاد رضا کیاسالار، یک کتاب کاملا کنکوری‌ست و هدف آن فرای سطح کتاب درسی و آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری است. مولف در ابتدای کتاب تلاش می کند تا به آموزش گرامر بپردازد و پس از آن به بررسی واژگان می پردازد. تست های کتاب زبان یازدهم تست خیلی سبز با توجه به محتوای ارائه شده در درس نامه، بسیار متعدد هستند و داوطلبان کنکور می توانند به راحتی از این کتاب به عنوان کتاب منبع برای موفقیت در تست های زبان انگلیسی یازدهم استفاده کنند.

    خرید کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

    ۳. کتاب لقمه واژگان تصویری زبان انگلیسی یازدهم مهروماه نو

    کتاب لقمه واژگان تصویری زبان انگلیسی یازدهم مهروماه نو، یکی از کتاب های ویژه دوران جمع بندی است که برای درک سوالات لغت طراحی و تالیف شده است. این کتاب کامل ترین و جامع ترین منبع لغت ها به همراه تصاویر مرتبط به آن در پایه یازدهم است. یکی از ویژگی های این کتاب ضمیمه آن است که عبارات و اصطلاحات مهم زبان انگلیسی از پایه هفتم تا یازدهم را در بر گرفته است.

    خرید کتاب لقمه واژگان تصویری زبان یازدهم مهروماه نو

    بهترین کتاب های کمک درسی عربی یازدهم تجربی

    یکی دیگر از دروس مشترک رشته های ریاضی و تجربی، عربی یازدهم تجربی است. توصیه می کنیم هنگام مطالعه این درس، مواردی چون یادداشت برداری از نکته های مهم، خلاصه نویسی، حل تست های متعدد و بررسی پاسخ نامه را برای بالا بردن کیفیت مطالعه رعایت کنید.

    کتاب تست عربی یازدهم خیلی سبز

    کتاب تست عربی یازدهم خیلی سبز، یکی دیگر از کتاب های بی رقیب بازار است که بازخورد بسیار خوبی از طرف داوطلبان کنکور رشته تجربی پایه یازدهم مواجه شده است. درس نامه این کتاب به زبان ساده، قابل فهم و در چارچوب کتاب درسی تالیف شده است ولی توضیحات قواعد مانند کتاب درسی مختصر نیست و در این بخش مولفان تمام جزئیات را ارائه داده اند. بخش سوالات چهارگزینه ای هم در انتهای هر فصل قرار دارد تا بفهمید در کدام بخش ضعف دارید و آن بخش را دوباره مطالعه کنید. آخرین بخش کتاب هم به پاسخ نامه اختصاص داده شده است که تمام سوالات را به شکل پاسخ تشریحی، قرار داده شده است.

    خرید کتاب تست عربی یازدهم خیلی سبز

    سفارش کتاب کمک درسی یازدهم تجربی از فروشگاه دانش لند

    همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم، پایه یازدهم در دو قدمی کنکور قرار دارد و از این جهت نیاز به برنامه ریزی دقیق و خرید بهترین کتاب های تست یازدهم دارد. شما عزیزان می توانید تمامی کتاب های معرفی شده در این مقاله را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند خریداری کنید تا کتاب های مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند