کتاب کنکور ریاضی

شامل

358

محصول

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
0تومان1,048,000تومان

دروس کنکور رشته ریاضی مفاهیم محاسباتی و بسیار گسترده ای را در بر می گیرند که دانش آموزان باید برای یادگیری کامل همه نکته ها، مفاهیم و محاسبات مطالعه عمیق و کافی داشته باشند و در کنار کتاب های درسیشان، از کتاب کمک درسی کنکور ریاضی استفاده کنند. شما با خرید کتاب های کنکور ریاضی می توانید نکته های دروس این رشته را یاد بگیرید و با استفاده از سوالات چهارگزینه ای متعدد این کتاب ها، مهارت خود را تقویت کنید.

انواع کتاب های کنکور ریاضی شامل کتاب های آموزش و تست و جمع بندی می شوند که مطابق با جدیدترین ویرایش کتاب های درسی توسط انتشارات معتبر مثل انتشارات خیلی سبز، انتشارات مهروماه، انتشارات گاج و انتشارات نشر الگو منتشر شده اند. همان طور که می دانید با حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲، کنکور سراسری از دروس اختصاصی خواهد بود و به این ترتیب رتبه سازترین دروس در کنکور سراسری به تنهایی، دروس اختصاصی خواهند بود.

کتاب کنکور ریاضی
در سال های گذشته گروه آزمایشی رشته ریاضی به یکی از پرطرفدارترین رشته های کنکور سراسری تبدیل شده است و انواع کتاب کنکوری برای این پایه منتشر شده است. با توجه به منابع گسترده و مختلف کتاب های درسی کنکور ریاضی که در بازار وجود دارد، امکان دارد انتخاب بهترین کتاب های کنکور ریاضی کمی چالش برانگیز باشد. دروس تخصصی کنکور ریاضی شامل حسابان، جبر و احتمال گسسته، شیمی، هندسه و فیزیک می شوند که منابع مختلفی برای هرکدام جهت افزایش دقت و سرعت تستی زنی دانش آموزان تالیف شده است. شما می توانید خرید کتاب کنکور ریاضی از بانک کتاب دانش لند را با تخفیف ویژه و ارسال سریع انجام دهید.

بهترین منابع کنکور ریاضی
اگر بخواهیم کتاب های کنکور را به ۴ بخش تست، آموزش محور، موضوعی و جمع بندی تقسیم کنیم، کتاب تست کنکور و کتاب جمع بندی کنکور از پرفروش ترین منابع کنکور هستند. از پرفروش ترین سری کتاب هایی که ویژه کنکور چاپ و منتشر شده اند می توان به کتاب تست کنکور خیلی سبز، کتاب شگفت انگیز خیلی سبز، کتاب فصل آزمون خیلی سبز، کتاب پاورتست مهروماه، کتاب تست کنکور مهروماه و کتاب موج آزمون الگو اشاره کرد. شما می توانید خرید مجموعه کتاب های کنکور ریاضی را با تخفیف ویژه از بانک کتاب دانش لند انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن کتاب های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

کتاب تست کنکور ریاضی
اولین قدم برای تقویت دانسته ها و مهارت تست زنی، یادگیری کامل مباحث دروس رشته ریاضی است. درسنامه های کتاب تست کنکور ریاضی همه مباحث و مفاهیم عمیفی که داوطلب کنکوری باید برای پاسخگویی به تست ها بر آن تسلط داشته باشد را پوشش داده است. مطالب به صورت نکته به نکته و مفهومی توضیح داده شده اند. بعد از مطالعه درسنامه، مهم ترین مهارتی که داوطلبان باید برای موفقیت در کنکور به آن تسلط داشته باشند، مهارت تست زنی است. بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ ریاضی کتاب هایی هستند که شامل تست های جامع و استاندارد در سطوح مختلف، تست های کنکور سال های گذشته و تست های آزمون های قلم چی به همراه پاسخنامه کلیدی و تشریحی می شوند. از پرفروش ترین منابع تست کنکور ریاضی می توان به کتاب شیمی جامع خیلی سبز، کتاب آیکیو حسابان گاج و شیمی جامع پایه الگو اشاره کرد.

کتاب جمع بندی کنکور ریاضی
از آن جایی که کتاب های جمع بندی کنکور ویژه ۳ یا ۴ ماه منتهی به کنکور هستند و مطالب به صورت خلاصه وار توضیح داده شده اند، حتما یک منبع جمع بندی برای هر درس تهیه کنید تا هم آموزش و یادگیری خود تکمیل کنید و هم مطالبی که تا الآن آموخته اید را مرور کنید. انتشارات محبوب کشور مانند مهروماه و خیلی سبز، کتاب های پرفروشی برای دوران جمع بندی ارائه داده اند اما یکی از بهترین شبیه سازهای کنکور که می توان از آن استفاده کرد کنکوریوم VIP ریاضی است.

خرید کتاب کنکور ریاضی از بانک کتاب دانش لند
در حال حاضر خرید کتاب کنکور ریاضی به صورت اینترنتی، یکی از ساده ترین و کارآمدترین راه های خرید کتاب است. هنگام خرید کتاب از بانک کتاب دانش لند شما می توانید انواع کتاب کنکور رشته ریاضی را به همراه مشخصات و توضیحات کامل آن مشاهده کنید و یک مقایسه کارساز داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی دانش لند تلاش می کنیم تا با ایجاد بستری امن و مطمئن با تکیه بر نظرات و امتیازات شما کاربران گرامی بهترین کتاب کنکور ریاضی را ارائه دهیم تا شما از خرید خود راضی باشید.

بیشتر

بانک کتاب اینترنتی دانش لند

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
0تومان1,048,000تومان