کتاب کنکور انسانی

شامل

181

محصول

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
0تومان578,000تومان

تا چند سال گذشته که ناشران کمک آموزشی تنها به انتشارات خیلی سبز و انتشارات گاج محدود می شد، شاید نگاه کم تری به داوطلبان کنکور انسانی می شد اما حالا با گسترش کتاب های این دو ناشر و انتشارات مشاوران، کار یادگیری و تست زنی برای دانش آموزان با خرید کتاب کنکور انسانی راحت تر شده است. داوطلبان کنکور انسانی می توانند با استفاده از بهترین کتاب های تست کنکور انسانی شانس قبولی بیش تری در دانشگاه ها خواهند داشت. با توجه به فراوانی منابع کنکور انسانی شما دانش آموزان کنکور ۱۴۰۲ باید بعد از مشاهده خصوصیات بهترین منابع کنکور انسانی و توضیحات کامل درباره آن ها، کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

مطالب کتاب های کنکور انسانی مختلف، مفاهیم و نکته ها را به روش های متفاوتی ارائه داده اند. در بعضی از منابع کنکور انسانی تمرکز مولف بر روی آموزش و درسنامه است که در ادامه این تمرکز بر روی افزایش مهارت تست زنی خرج می شود، در برخی موارد هم این تمرکز بر روی جمع بندی است و ویژه چند ماه منتهی به کنکور سراسری طراحی شده است. بانک کتاب دانش لند به عنوان جامع ترین بانک کتاب کشور، با دارا بودن تمامی کتاب های کنکور انسانی شما را از فروشگاه های دیگر بی نیاز می کند.
کتاب کنکور انسانی
با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور سراسری، دروس تخصصی کنکور انسانی بخش اصلی و رتبه ساز کنکور انسانی لقب گرفتند. با توجه به مفاهیم گسترده درس های تخصصی انسانی که شامل درس هایی چون فلسفه و منطق کنکور، اقتصاد کنکور، عربی کنکور انسانی، روان شناسی کنکور و… می شوند، توصیه می کنیم با استفاده از کتاب تست کنکور انسانی و درسنامه هایی که در این سری کتاب ها وجود دارند، قبولی خود در دانشگاه های مدنظرتان را تضمین کنید.

بهترین منابع کنکور انسانی
انتخاب بهترین منابع کنکور انسانی باید با توجه به سطح علمی هر دانش آموز انتخاب شود اما برخی از منابع کنکور انسانی که در سال های اخیر توسط ناشران معتبر کشور ارائه شده اند عبارتند از کتاب جغرافیا جامع کنکور مشاوران، کتاب میکرو عربی انسانی گاج، منطق و فلسفه پایه کنکور مشاوران، عربی جامع خیلی سبز و علوم و فنون ادبی جامع کنکور مشاوران. شما می توانید تمامی این کتاب ها را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند خریداری کنید تا در سریع ترین زمان ممکن کتاب خود را درب منزل تحویل بگیرید.

کتاب تست کنکور انسانی
داوطلبان کنکور انسانی می توانند با استفاده از کتاب های تست کنکور انسانی، درک عمیق تری از درس های سخت و سنگین مانند فلسفه داشته باشند و نکته های کلیدی مربوط به انواع تیپ های سوالات کنکور آشنا شوند. قالب کلی بهترین کتاب های تست کنکور انسانی شامل درسنامه های آموزشی به همراه سوالات چهارگزینه ای و پاسخنامه کلیدی و تشریحی است. بهترین کتاب های تست کنکور انسانی را می توان کتاب تست عربی انسانی مهروماه، کتاب تست جامعه شناسی کنکور خیلی سبز، کتاب فلسفه و منطق کنکور مهروماه عنوان کرد.

کتاب جمع بندی کنکور انسانی
دوران جمع بندی برای داوطلبان کنکور و مشاوران آن ها به دوران طلایی کنکور معروف است!‌ داوطلبان باید در این دوران خود را برای مطالعه نهایی و به نوعی به خاطر آوردن و دوره کردن مطالبی که در طول سال یاد گرفته اند بپردازند. برای مثال شما در دوران جمع بندی باید تسلط ۵۰ درصدی خود را به ۱۰۰ درصد برسانند. از بهترین کتاب های ویژه دوران جمع بندی کنکور می توان به کنکوریوم VIP انسانی ۱۴۰۲، چند کنکور انسانی، جمع بندی ادبیات مهروماه اشاره کرد.

خرید کتاب کنکور انسانی از بانک کتاب دانش لند
در حال حاضر خرید کتاب کنکور انسانی به صورت اینترنتی، یکی از ساده ترین و کارآمدترین راه های خرید کتاب است. هنگام خرید کتاب از بانک کتاب دانش لند شما می توانید انواع کتاب کنکور رشته انسانی را به همراه مشخصات و توضیحات کامل آن مشاهده کنید و یک مقایسه کارساز داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی دانش لند تلاش می کنیم تا با ایجاد بستری امن و مطمئن با تکیه بر نظرات و امتیازات شما کاربران گرامی بهترین کتاب کنکور انسانی را ارائه دهیم تا شما از خرید خود راضی باشید.

بیشتر

بانک کتاب اینترنتی دانش لند

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
0تومان578,000تومان