کتاب کنکور تجربی

شامل

414

محصول

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
0تومان876,000تومان

شاید از نظر داوطلبان کنکور تجربی، یادگیری کامل و گسترده مفاهیم بی انتهای درس های مختلف رشته تجربی و تقویت قدرت تست زنی در درس های تخصصی مختلف، دشوار و چالش برانگیز است. به لطف وجود کتاب های کنکور تجربی ۱۴۰۲ همه داوطلبان با سطوح ضعیف، متوسط و قوی می توانند نکته های مهم و انواع تیپ سوالات کنکور را یاد بگیرند و با نحوه پاسخگویی به سوالات کنکور تجربی آشنا شوند.
با توجه به تغییرات کنکور ۱۴۰۲ و حذف دروس عمومی، تغییراتی در مطالب و طبقه بندی کتاب های کنکور ۱۴۰۲ رخ داده است و تلاش مولفان بر این بوده است تا همه نکته ها و مفاهیم نظام جدید را به طور مفصل در کتاب کنکور تجربی پوشش دهند. شما می توانید با خرید کتاب کنکور تجربی به انواع درسنامه های کامل و نکته های مهم تست های منابع تجربی دست پیدا کنید.

کتاب کنکور تجربی
کلید موفقیت در کنکور تجربی، یادگیری عمیق و مفهومی نکته ها و مفاهیم درس ها مختلف است. همان طور که می دانید در کنکور سراسری، تیپ های مختلف تست های ساده تا دشوار آمده است تا داوطلبان در زمان محدود، پاسخ صحیح سوالات را بدهند. برای موفقیت در کنکور همه داوطلبان می توانند با استفاده از منابع کنکور ۱۴۰۲ تجربی تجربه بهتری در یادگیری نکات مهم و اساسی داشته باشید.

در بانک کتاب دانش لند می توانید انواع کتاب کنکور تجربی را مشاهده و خریداری کنید. در برخی از کتاب ها، درسنامه کامل و جامع مباحث به همراه نمونه سوال های تشریحی و تستی گنجانده شده که برای یادگیری کامل نکته ها، بسیار کمک کننده خواهد بود. انواع کتاب تست کنکور تجربی توسط ناشران کمک آموزش برتر از جمله انتشارات خیلی سبز، انتشارات گاج، انتشارات مهروماه و انتشارات نشر الگو جهت تقویت قدرت تست زنی ارائه شده است.

کتاب تست کنکور تجربی
اساسی ترین بخش کنکور تجربی، مربوط به تست های دروس تخصصی مانند زیست شناسی است. بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۲ برای درس های زیست شناسی کنکور، فیزیک کنکور، شیمی کنکور، ریاضی کنکور و زمین شناسی کنکور در بانک کتاب دانش لند ارائه شده است. کتاب تست کنکور تجربی از نمونه سوالات کنکور سراسری سال های گذشته گرفته تا تست های تالیفی سطوح مختلف و تست های آزمون های قلم چی را دارا هستند و دانش آموزان می توانند با خرید آن، مهارت خود در امر تست زنی را تقویت کنند.

کتاب جمع بندی کنکور تجربی
جمع بندی در دوران مطالعه برای کنکور یعنی به خاطر آوردن و مرتب کردن مطالبی که در طول سال تحصیلی یاد گرفته اید و رفع نواقص خود. شما در دوران جمع بندی کنکور باید با استفاده از کتاب جمع بندی کنکور تسلط ۵۰ درصدی خود را با استفاده از تکنیک های کتاب های کمک درسی به ۱۰۰ درصد برسانید! با توجه به اینکه دوران جمع بندی، یکی از دوره های طلایی موفقیت در کنکور سراسری است، توصیه می کنیم با خرید پک های شبیه ساز کنکور مانند کنکوریوم تجربی ۱۴۰۲ و چند کنکور تجربی خیلی سبز از این دوران بهترین سود را ببرید.

بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۲
در مقاله بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ تجربی به طور کامل منابع کنکور تجربی را بررسی کرده ایم اما اگر بخواهیم نگاهی جامع به منابع این رشته داشته باشیم یکی از محبوب ترین منابع درس زیست شناسی کنکور، زیست شناسی جامع خیلی سبز، برای درس ریاضیات، ریاضی تجربی مهروماه و برای درس شیمی، شیمی جامع خیلی سبز است.

خرید کتاب کنکور تجربی از بانک کتاب دانش لند
در حال حاضر خرید کتاب کنکور تجربی به صورت اینترنتی، یکی از ساده ترین و کارآمدترین راه های خرید کتاب است. هنگام خرید کتاب از بانک کتاب دانش لند شما می توانید انواع کتاب کنکور رشته تجربی را به همراه مشخصات و توضیحات کامل آن مشاهده کنید و یک مقایسه کارساز داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی دانش لند تلاش می کنیم تا با ایجاد بستری امن و مطمئن با تکیه بر نظرات و امتیازات شما کاربران گرامی بهترین کتاب کنکور تجربی را ارائه دهیم تا شما از خرید خود راضی باشید.

بیشتر

بانک کتاب اینترنتی دانش لند

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
0تومان876,000تومان