کتاب پایه کنکور

شامل

4

محصول

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
200,000تومان390,000تومان

اگر شما هم مانند دیگر داوطلبان کنکور ریاضی، کنکور انسانی و کنکور تجربی به دنبال منبعی مناسب برای مطالعه پایه دهم و یازدهم کنکور هستید، کتاب های این صفحه مناسب شماست. استفاده از کتاب های پایه کنکور، به شما کمک می کند تا در دروسی که پایه دهم و یازدهمتان ضعیف است، مهارت خود را افزایش دهید و در آزمون های آزمایشی قلم چی و کنکور سراسری موفق شوید؛ برای مثال اگر در درس زیست شناسی دهم و یازدهم مشکل دارید، می توانید با خرید زیست پایه خیلی سبز به دانسته های خود عمق بیش تری دهید.

کتاب تست پایه کنکور

انواع کتاب های تست پایه کنکور مانند دیگری کتاب های کنکوری، شامل درسنامه و تست های چهارگزینه ای هستند. شاید مهم ترین و بارزترین ویژگی کتاب های تست را بتوان به پاسخنامه کلیدی و تشریحی دانست. شما داوطلبان کنکور عزیز می توانید با استفاده از کتاب های تست پایه کنکور مهارت تست زنی خود را افزایش دهید. کتاب های تست پایه دهم و یازدهم ویژه کنکور طراحی شده اند و دارای تست های سراسری، تست های تالیفی و تست های کنکور سال های گذشته هستند.

کتاب های پایه کنکور ریاضی

با توجه به این که اغلب دروس رشته ریاضی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم دارای مفاهیم محاسباتی و بسیار گسترده ای هستند، توصیه می کنیم برای یادگیری کامل همه نکته ها و آشنایی با انواع تیپ سوالات در کنکور از کتاب های پایه کنکور ریاضی استفاده کنید تا نکته های این دروس را به طور کامل یاد بگیرید. از بهترین کتاب های پایه کنکور ریاضی می توان به کتاب شیمی پایه خیلی سبز، موج آزمون شیمی پایه نشر الگو و فصل آزمون هندسه پایه خیلی سبز اشاره کرد.

کتاب های پایه کنکور تجربی

اگر داوطلب کنکور تجربی باشید حتما می دانید کلید موفقیت در آزمون ها یادگیری عمقیق و مفهومی نکته ها و مفاهیم درس هاست. شما می توانید با خرید کتاب های پایه کنکور تجربی خود را با انواع تیپ های مختلف تست های اسده تا دشوار آماده کنید و هیچ مشکلی برای رویارویی با سوالات کنکور نداشته باشید. بهترین کتاب های پایه کنکور تجربی را می توان کتاب تست فیزیک پایه تجربی خیلی سبز، کتاب سه سطحی شیمی پایه قلم چی، موج آزمون فیزیک پایه تجربی نشر الگو و میکرو فیزیک پایه تجربی گاج اشاره کرد.

کتاب های پایه کنکور انسانی

داوطلبان کنکور انسانی به منابع مفید و جامع از کتاب های پایه کنکور نیاز دارند تا علاوه بر ارائه نکته ها و مفاهیم کلیدی، تعداد مناسبی از تست های کنکور و تست های تالیفی را در خود داشته باشد. با وجود ناشران معتبر که در حال حاضر اقدام به چاپ کتاب های کنکور انسانی می کنند، بهترین کتاب های پایه کنکور انسانی را می توان کتاب هدف دار جغرافیا پایه کنکور مشاوران، تست فلسفه و منطق پایه کنکور خیلی سبز و کتاب منطق و فلسفه دهم و یازدهم مشاوران عنوان کرد.

خرید کتاب های پایه کنکور از بانک کتاب دانش لند

در حال حاضر خرید کتاب پایه کنکور به صورت اینترنتی، یکی از ساده ترین و کارآمدترین راه های خرید کتاب است. هنگام خرید کتاب از بانک کتاب دانش لند شما می توانید انواع کتاب پایه کنکور رشته تجربی، ریاضی و انسانی را به همراه مشخصات و توضیحات کامل آن مشاهده کنید و یک مقایسه کارساز داشته باشید. ما در فروشگاه اینترنتی دانش لند تلاش می کنیم تا با ایجاد بستری امن و مطمئن با تکیه بر نظرات و امتیازات شما کاربران گرامی بهترین کتاب پایه کنکور را ارائه دهیم تا شما از خرید خود راضی باشید.

بیشتر

بانک کتاب اینترنتی دانش لند

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
200,000تومان390,000تومان