کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

شامل

56

محصول

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
42,500تومان314,500تومان

برای موفقیت در کنکور، استفاده از منابع معتبر و جامعی که تمامی مباحث مورد استفاده در طراحی سوالات کنکور در آنها پوشش داده شده باشد خیلی مهم است. داوطلبان شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای که قصد دارند منابع معتبر و کاملی برای مطالعه تهیه نمایند، می توانند از انواع کتاب های کنکور ارائه شده در سایت دانش لند بهره ببرند. انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای رشته های مختلف فنی حرفه ای ارائه شده اند که همه درس های تخصصی رشته های مختلف به علاوه درس های عمومی مشترک را کاملاً پوشش می دهند.  تعداد فراوانی تست تألیفی و نمونه سوالات آزمون های چند سال اخیر به همراه پاسخ نامه تشریحی و کامل در منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای ارائه داده شده اند تا داوطلبان با نوع سوالات و نکته های آنها آشنا شوند.

کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای مناسب درس های مختلف رشته های فنی حرفه ای در فروشگاه سایت ارائه شده اند. کتاب های کنکور کاردانی فنی حرفه ای شامل تست های متنوعی هستند که از سطوح ساده تا پیشرفته متغیر بوده و تیپ های مختلف سوالاتی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای طرح می شوند را دربر می گیرند. منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر اساس جدیدترین ویرایش کتاب های درسی نظام جدید تهیه و تنظیم شده اند. دانش آموزان نظام جدید و داوطلبان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 و بعد از آن را داشته باشند، می توانند از نسخه های جدید کتاب کنکور بهره ببرند.

دروس کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

به طور کلی، منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای و کاردانش برای رشته های مختلف (کامپیوتر، گرافیک، نقاشی، حسابداری و…) شامل سه بخش اصلی دروس عمومی، پایه و تخصصی می شود. منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای، همه درس هایی که داوطلبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به آنها نیاز خواهند داشت را به طور کامل پوشش می دهند.

درس های بخش عمومی کنکور شامل دروس معارف، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و عربی می شوند. درس های تخصصی ویژه هر رشته در انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای پوشش داده شده اند و داوطلبان رشته های مختلف می توانند متناسب با نیاز خود، منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای را تهیه نمایند.

کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای تمامی رشته ها

انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای رشته های مختلف فنی حرفه ای، از جمله رشته های حساب داری، گرافیک، کامپیوتر و شبکه و سایر رشته ها در سایت دانش لند موجود هستند. منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای توسط اساتید برجسته و باتجربه کشور تألیف و تنظیم شده اند. در کتاب های کنکور کاردانی فنی حرفه ای، نمونه سوالات کنکور کاردانی به همراه انواع تست های تألیفی در سطوح ساده تا دشوار به همراه پاسخنامه تشریحی و کامل ارائه شده اند.

انتشارات کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

برترین انتشارات کشور، از جمله انتشارات چارخونه، اخوان و قلم چی، منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای را ارائه داده اند. مباحث کتاب ها مطابق با جدیدترین منابع اعلام شده از سوی سازمان سنجش تهیه و تنظیم شده اند.

قیمت کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

داوطلبان شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانند با مراجعه به سایت دانش لند، اطلاعات و قیمت کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای را مشاهده نمایند.

خرید آنلاین کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

فروشگاه دانش لند بهترین منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای از ناشران برتر کشور را برای متقاضیان و دانش آموزان ارائه می دهد.

منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای

دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای را داشته باشند، می توانند با مراجعه به سایت دانش لند بهترین انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای را تهیه نمایند.

منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای دروس عمومی و تخصصی

داوطلبان می توانند جهت خرید انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای درس های تخصصی، پایه و عمومی به سایت دانش لند مراجعه کنند.

منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای ورودی دانشگاه

انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای مورد تایید سازمان سنجش هستند و مطابق جدیدترین مباحثی که در طراحی سوالات کنکور از آنها استفاده می شود، تهیه و تنظیم شده اند. داوطلبان شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانند با استفاده از منابع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای، عملکرد خوبی داشته باشند.

بهترین منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای

برای خرید بهترین انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای درس ها و رشته های مختلف می توانید به سایت دانش لند سری بزنید. فروشگاه دانش لند از برترین سایت های فروش کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای به شمار می آید. شما می توانید با توجه به اطلاعات ارائه شده  برای انواع کتاب کنکور کاردانی فنی حرفه ای، کتاب های موردنیاز خود را تهیه نمایید.

بیشتر

بانک کتاب اینترنتی دانش لند

ناشر
سری کتاب
گروه درسی
سال چاپ
اندازه
قیمت - slider
42,500تومان314,500تومان