معرفی بهترین کتاب های دین و زندگی دوازدهم انسانی

0 0 رای ها
امتیاز
  • در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه به ویژه پایه دوازدهم از آن جهت که دانش آموزان باید خود را برای کنکور سراسری آماده کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ در مقطع متوسطه دوم دانش آموزان می توانند از منابع مناسب برای پیشرفت تحصیلی و رسیدن به موفقیت در کنکور استفاده کنند.
    اعتقاد و باور مذهبی، به عنوان اصلی ترین نیاز انسان معرفی می شود. نیاز به یافتن مسیر درست، فهم و برقراری ارتباط و اتصال به مبدا وجودی و هدف زیست و نقش آدمی در این جهان، چگونگی ارتباطات آدمیان و نحوه برخورد واکنش انسان از جمله نیازهایی هستند که مذهب تنها پاسخگوی آن ها است.
    کتاب دین و زندگی دوازدهم شامل دو بخش است، بخش اول: تفکر و اندیشه و بخش دوم:  در مسیر. انتخاب این دو بخش بر مبنای فرآیند و سیر از نظر به عمل است که در کتاب های سال های گذشته پایه ریزی شده است. ساختار درس ها به گونه ای است که در ضمن تدریس، دانش آموزان باید فعالیت کنند و بخشی از محتوا را تهیه نمایند.

    4 تا از بهترین کتاب های دین و زندگی دوازدهم انسانی

    1. کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی انسانی دوازدهم خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز  شامل درسنامه های روان و جذاب آموزشی برای گرفتن نمره 20، نمونه سوالات امتحانی متنوع و نکات امتحانی درس دین و زندگی 3 برای دانش آموزان رشته انسانی است.

    کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی انسانی دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی سبز

    کتاب تست دین و زندگی دوازدهم انتشارات خیلی سبز منبع بسیار مناسبی برای درس دین و زندگی پایه یازدهم محسوب می شود تا شما را برای کنکور سراسری آماده کند؛ محتوای این کتاب شامل درسنامه های فصل به فصل، تست های طبقه بندی شده، پاسخنامه تشریحی و پاسخنامه کلیدی است.

    کتاب تست دین و زندگی دوازدهم انسانی خیلی سبز


    معرفی بهترین کتاب های کمک درسی عربی دوازدهم انسانی


    3. کتاب هدف دار دین و زندگی دوازدهم مشاوران

    محتوای کتاب هدف دار دین و زندگی دوازدهم از سه بخش تشکیل شده است: ارائه درسنامه های کامل به ساده ترین روش ممکن، نمونه پرسش های امتحان نهایی به صورت سطح بندی شده و تست های تالیفی و سراسری همراه با پاسخنامه تشریحی.

    کتاب هدف دار دین و زندگی دوازدهم مشاوران

    4. کتاب لقمه دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه نو

    این کتاب از سری کتاب های لقمه انتشارات مهروماه نو، ویژه جمع بندی کلی درس و شامل 4 بخش خلاصه نموداری، پیام آیات و احادیث و اشعار، اندیشه و تحقیق و مرور درس در قالب پرسش و پاسخ است؛ همچنین دو نمونه آزمون پایان ترم نیز برای شما در این کتاب قرار داده شده تا بتوانید برای امتحانات خود را آماده کنید.

    کتاب لقمه دین و زندگی دوازدهم انسانی مهروماه نو

    سفارش کتاب‌های کمک درسی دین و زندگی دوازدهم انسانی از دانش لند

    با توجه به آن که دانش آموزان در هر دوره از تحصیل خود سعی می کنند با تلاش و کوشش پیشرفت قابل توجهی داشته باشند، کتاب های کمک آموزشی متعددی منتشر شده است تا آن ها را در این راه همراهی کند؛ فروشگاه اینترنتی دانش لند با بیش از سه سال سابقه در فروش اینترنتی کتاب های کمک آموزشی، تلاش کرده تا به شما کمک کند خرید محصولات آموزشی برای شما آسان و راحت تر شود و بتوانید در هر کجای ایران که هستید محصولات مورد نیازتان را درب منزل تحویل بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند