معرفی بهترین کتاب های علوم و فنون ادبی دوازدهم

0 0 رای ها
امتیاز
  • قبولی در بهترین رشته های بهترین دانشگاه های معروف، از دغدغه های دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم و پایه دوازدهم است؛ پس برای آمادگی و موفقیت در آزمون سراسری بهتر است به طور جدی مطالعه پیشرفته ای از دروس تخصصی و عمومی رشته خود داشته باشید.
    کتاب علوم و فنون پایه دوازدهم نیز همانند کتاب های پایه دهم و یازدهم، از چهار فصل تشکیل شده است. محتوای هر فصل نیز شامل سه درس به صورت ترکیبی از علوم و فنون است. هر فصل با درس تاریخ ادبیات یا سبک شناسی آغاز می شود. در درس های تاریخ ادبیات و سبک شناسی، سیر تاریخی زبان و ادبیات فارسی از قرن دوازدهم تا امروز تبیین می شود و در کنار ویژگی های تاریخی، به ویژگی های سبکی آثار نظم و نثر ادبی نیز پرداخته می شود. به این ترتیب خواننده با ویژگی های زبانی، ادبی و فکری متون ادبی آشنا می شود. برای تعمیق آموخته ها مجموعه فعالیت هایی در متن و پایان درس ها و فصول طراحی و تدوین شده است.

    بهترین کتاب های علوم و فنون ادبی دوازدهم

    1. کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی 3 خیلی سبز

    کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه های کاربردی با بیان روان و پوشش کلیه مفاهیم، نمونه آزمون ها و نمونه سوالات امتحانی به همراه نکات امتحانی جهت کسب نمره عالی در امتحانات این درس است.

    کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

    2. کتاب تست علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

    این کتاب از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل آموزشی کامل از عروض و قافیه کنکور، آرایه ادبی، تاریخ ادبیات و سبک شناسی، قرابت و ارتباط معنایی و خلاصه درس علوم و فنون است؛ همچنین تست های سراسری و تالیفی در این کتاب آورده شده تا مهارت خود را برای حل تست های اسان درس در کنکور سراسری رشته انسانی ارتقا دهید.

    کتاب تست علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

    3. کتاب میکرو علوم فنون ادبی دوازدهم گاج

    کتاب میکرو علوم و فنون ادبی دوازدهم انتشارات گاج از کامل ترین منابع علوم و فنون به شمار می رود. این کتاب آموزشی جامع از مفاهیم کتاب درسی با استفاده از جداول مختلف، تست های کنکور سراسری سال های اخیر و تست های تالیفی همراه با پاسخنامه تشریحی را در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

    4. کتاب هدف دار علوم و فنون ادبی دوازدهم مشاوران

    کتاب هدف دار علوم و فنون ادبی پایه دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران شامل درسنامه جامع و کامل با پوشش بخش های سبک شناسی، تاریخ ادبیات، آرایه های ادبی و عروض و قافیه، پرسش های چهارگزینه ای، چینش هدف دار تست ها، جدول ترتیبی تاریخ ادبیات، تحلیل و بررسی تمام قلمرو های ادبی و پاسخنامه کاملا تشریحی برای تست ها است.

    خرید کتاب‌ های کمک درسی از بانک کتاب دانش لند

    یکی از وظایف ما در دانش لند آن است که تمامی جنبه های مثبت و منفی کتاب های کمک آموزشی و بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از محتوا و اهمیت استفاده از آن ها بتوانید مناسب ترین محصول را انتخاب کنید؛ همچنین وب سایت دانش لند، محصولات متنوعی نظیر کتاب های کمک درسی، کتاب های عمومی و بازی های فکری را با تخفیف ویژه در اختیار دانش آموزان، معلمان و سایر افراد قرار داده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیاز

    آخرین مطالب مجله آموزشی

    هیچ داده ای یافت نشد
    0 0 رای ها
    امتیاز
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    بانک کتاب اینترنتی دانش لند